170 شعبه جدید بانک شهر در سراسر کشور افتتاح می شود

احمد درخشنده با اشاره به افتتاح 170 شعبه جدی این بانک در کشور در سال آینده گفت: بانک شهر در زیر مجموعه خود یک بانک مجازی دارد که توسط آن خدمات بانکداری الکترونیک را به مشتریان ارائه می‌دهد و در سال آینده قصد داریم 170 شعبه جدید نیز راه‌اندازی کنیم به طوری که در هر شهر یک شعبه فیزیکی بانک شهر وجود داشته باشد.

وی افزود: هدف از بانکداری الکترونیکی و مجازی در بانک شهر این است که با شناسایی اوقات فراغت و بیکاری مردم زمینه‌ای را برای انجام عملیات‌های بانکی در آن اوقات فراهم کنیم. درخشنده خاطرنشان کرد: بانک شهر بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طوری عمل می‌کند که منابع جمع‌آوری شده در هر شهر برای توسعه همان شهر مورد استفاده قرار گیرد و اختیارات در این حوزه نیز به هیئت عامل هر استان واگذار شده است.

مدیر عامل بانک شهر افزود: در زمینه اینترنت بانک و موبایل بانک نیز خدمات بانک شهر در حال ارائه به عموم شهروندان است.وی در ادامه از ارائه کارت خرید شهروند در این بانک خبر داد و گفت: کارت مخصوص خرید شهروند با تخفیف‌های ویژه نیز توسط بانک شهر ارائه شده است که اعتبار آن نیز از طریق موجودی شهروندان در بانک شهر تأمین می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا